Twitter Facebook
Kovács Krisztián (rendezőasszisztens) megosztása Facebookon Kovács Krisztián (rendezőasszisztens) megosztása Twitteren

Kovács Krisztián

rendezőasszisztens


Következő előadásai

Összes következő előadása

Futó előadások

Színházban

Kapcsolódó nézőpontok

Előttem az élet - In memoriam Margitai Ági - Csomós Mari és Nagy Mari

Előttem az élet – In memoriam Margitai Ági · Rózsavölgyi Szalon Arts & Café színmű

Az élet szaga és illata 2015. szeptember 8., 07:07

Ez a mostani rendezői olvasat a nem egész másfél évvel ezelőtti színpadra állításhoz képest szikárabbra sikeredett, jelenetei emblematikusabbak, ezáltal az ajari világ lényegét pontosabban tárja elénk. (tovább) · 9 pont
Válótársak - Für Anikó és Lengyel Ferenc

Válótársak · Rózsavölgyi Szalon Arts & Café tragikomédia

Amy örök 2015. január 7., 07:07

Lehet-e újrakezdeni az életet a lelki társ elvesztése után is? Bernard Slade drámájában aligha, hősei az évek, a távolság és az új partnerek gyarapodásával sem tudják kitörölni egymást az életükből. (tovább) · 7 pont
Mágnás Miska - elöl: Znamenák István, Radnay Csilla és László Zsolt

Mágnás Miska · Szegedi Szabadtéri Játékok operett · szórakoztató

Elit Miska 2012. augusztus 19., 07:07

Ha identitáshazugságokkal vannak tele a bulvár- és napilapok, és egy komplett társadalmi osztály képe kezd körvonalazódni, amelynek egyetlen tehetsége az elitség mímelésében teljesedik ki, akkor nem ördögtől való erre egy operettben reagálni. (tovább) · 8 pont
Tartuffe - László Zsolt

Molière: Tartuffe, írta Parti Nagy Lajos · Nemzeti Színház színmű

Bukásra ítélve 2010. október 3., 00:21

A <i>Tartuffe </i>tervezett bemutatásához a rendező Parti Nagy Lajos költőt kérte fel - Vas István kitűnő verselésű precíz fordítását és Petri György felszabadítóan kemény változatát szem előtt tartva - a szövegkönyv újraírására. Így a darab dialógusai maibb, a hétköznapi fordulatokhoz közelebb álló nyelven szólalnak meg, annak a rendezői elképzelésnek a szolgálatában, amely a hit, az illúziók, a történelmi vakság és a személyes érintettség kérdéseit gondolja újra Moliére <i>Tartuffe</i>-jén keresztül. Alföldi újra felteszi azt a megkerülhetetlen kérdést, hogy Orgon rajongásának, feltétel nélküli odaadásának mi az oka, s ugyanakkor azt is, hogy Tartuffe szemfényvesztésében mi az igazság. Az előadás szándékoltan egyszerű képzőművészeti eszközökkel kíván hatni - tiszta, világos tér; minimális öltözetek; nagyon kevés kísérőzene, inkább zörejek, zajok, akusztikai hatások - e &#8222;puritánság&#8221; ellentéteként a színészi gazdagságot, és a vígjáték többrétegű értelmezhetőségét kívánja felmutatni. (tovább) · 9 pont